Stále na naší webové stránce probíhá soutěž o suprový Smoothie maker a tak bych Vám ráda představila, co dalšího si v něm vlastně můžete udělat a jak připravené smoothie více využít. Smoothie je především nápoj, který je dělaný z ovoce či zeleniny, ale je možné připravit si smoothie tak, aby se dalo využít jako účinná svačina, která zaplní Váš hladový žaludek a samozřejmě zdravě nebo také jak si připravit zdravý mléčný nápoj. To vše bych ráda zmínila v dnešním článku.

Smoothie jako takové

Ráda bych zmínila pár smoothie, které jsem sama vyzkoušela a myslím, že by to stálo za vyzkoušení.

  1. Green smoothie– když jsem o tomto smoothie poprvé slyšela, neuměla jsem si ani trochu představit, že bych ho já sama měla pít, ale pak jsem ho ochutnala a myslím, že stojí za to ochutnat ho.

Na přípravu stačí listový špenát a pomeranče. Množství je na každém a dle potřeby. Každému vyhovuje něco jiného.

  1. Beetroot smoothie– Toto smoothie je dost neobvyklé, ale to bych nebyla já, abych ho také nevyzkoušela. Ráda poznávám nové chutě a toto je opravdu zajímavá kombinace a zažene chuť (každý určitě zná, když má na něco chuť a nemůže ji ničím zahnat).

Budete potřebovat: 1 hruška, 1 jablko, 1 lžíce citrónu nebo citrónové šťávy a nakonec 30ml šťávy z červené řepy. Množství samozřejmě záleží na tom, kolik toho budete chtít a dá se podle chutě upravit.

  1. Kiwi smoothie– Toto smoothie je vynikající při parných dnech, kvůli tomu, že dokáže skvěle osvěžit a zahnat žízeň. Patří mezí mé oblíbené smoothie, protože nejsem člověk, který vyhledává sladké a toto smoothie opravdu nepatří mezi přeslazené.

Budete potřebovat: 2ks kiwi, půlka banánu, 100ml vody, 1 lžíce limetky nebo limetkové šťávy a malou vychytávkou je přidání lžičky medu

  1. Mango smoothie- Velmi chutné a oblíbené smoothie v mém seznamu.

Budete potřebovat: 1 mango, 1 pomeranč, 1 banán a nakonec 150ml vody

 

Milkshake a koktejly jako Smoothie

Nyní bych ráda zmínila, jak se dá zpříjemnit ráno mléčným smoothie, které si můžete jednoduše připravit s Vaším pomocníkem v kuchyni.

  1. Jahodový koktejl– toto je velmi oblíbený a asi nejznámější a také nejoblíbenější koktejl na našem trhu, tak jsem ho tady musela také zmínit 🙂

Budete potřebovat- 200g mražených nebo pokud máte čerstvých jahod,150ml mléka a můžete dochutit i vanilkovým cukrem

  1. Malinové smoothie– Toto smoothie je opravdu dost dobré a myslím, že mnoho lidem zaplní jejich chuťové pohárky, hlavně těm co mají rádi kokos

Budete potřebovat- 150g čerstvých nebo mražených malin, 1-2 banány a nakonec 150ml kokosového mléka

  1. Borůvkové smoothie s jogurtem- Pokud máte rádi jogurty a ještě k tomu borůvky, tak toto pro Vás bude jistě ta pravá volba

Budete potřebovat- 100g čerstvých nebo mražených borůvek, 1 kelímek bílého jogurtu, 100ml mléka a na dochucení můžete přidat 1 lžičku medu

  1. Banánový koktejl- Toto je nejoblíbenější koktejl mého bráchy, tak Vám ho sem dáma třeba právě i Vašim dětem nebo právě Vám zachutná.

Budete potřebovat- 2ks banánu, 150ml mléka a kousek hořké čokolády

 

Smoothie jako svačinka například do školy či do práce

Jelikož i k Smoothie makeru z naší soutěže jsou v balení cestovní láhve, tak si smoothie můžete připravit i sebou, ale to není předmětem této části článku. Chtěla bych zmínit, jak si účinně připravit smoothie, které Vás zasytí. Kouzlem jsou taková malá černá tajemství zvaná CHIA semínka.

  1. Čokoládové smoothie– Velice oblíbené smoothie, ale dost sladké.

Budete potřebovat- 2ks banánu, 0,5 hrnku kokosového mléka, 2 lžíce mandlového másla či mléka, 2 lžíce kakaa nebo čokoládového dipu, 1 lžíce CHIA semínek

 

  1. Banáno- borůvkové smoothie- Toto smoothie je docela náročné na přípravu, ale určitě stojí za to.

Budete potřebovat- 0,5 banánu, 0,5 hrnku borůvek, 0,5 hrnku ostružin, 0,5 hrnku mandlového nebo kokosového mléka (jak kdo má rád) a na závěr 1 lžíce CHIA semínek

  1. Avokádové smoothie- Toto smoothie se řadí mezi opravdu zdravé smoothie, které je vhodné například na cvičení.

Budete potřebovat- 0,5 zralého avokáda, 1ks banánu, 1 hrnek mandlového nebo kokosového mléka, můžeme přidat i polovinu manga na trochu toho oslazení a nakonec lžíce CHIA semínek

  1. Bánánovo- kiwi smoothie- takové klasické a velmi dobré smoothie.

Budete potřebovat- 2ks banánu, 2ks kiwi, 150ml mléka a nakonec zase 1 lžíce CHIA semínek

 

Děkuji za přečtení a doufám, že jsem Vás něčím mohla třeba inspirovat a naladit na tyto letní, ale hlavně zdravé pochutiny. Samozřejmě každý má své oblíbené smoothie a do každého je možné cokoliv přidat nebo cokoliv odebrat. A jedna rada na závěr jelikož tu máme léto do každého smoothie je určitě dobré přidat pár kostek ledu 🙂

Loading Facebook Comments ...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here